FAQ

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιο είναι το κόστος αποστολής της παραγγελίας μου και με ποια εταιρία courier θα γίνει η αποστολή του δέματός μου;

Τα μεταφορικά έξοδα εντός Ελλάδος είναι δωρεάν. Η αποστολή των προϊόντων γίνεται σε συνεργασία με τα ΕΛΤΑ κούριερ ή με δικούς μας διανομείς σε κάποιες περιοχές της Αττικής. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί αποστολή με διαφορετική μεταφορική τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής της παραγγελίας μου;

  1. Πληρωμή με κάρτα σε ασφαλές περιβάλλον με πιστοποιητικό SSL της Τράπεζας Πειραιώς.
  2. Πληρωμή με αντικαταβολή στον κούριερ κατά την παράδοση του δέματός σας. Η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει επιπλέον χρέωση €3.
  3. Πληρωμή μέσω Paypal
  4. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό Modissimo από την τράπεζα της επιλογής σας. Η πληρωμή μπορεί να εκτελεστεί σε κατάστημα της τράπεζας είτε μέσω e-banking στους παρακάτω λογαριασμούς:

    Alpha Bank – IBAN GR9401402920292002002001944
    Τράπεζα Πειραιώς – IBAN GR9501720990005099059290678
    Eurobank – IBAN GR6302600430000110200215385
    Εθνική Τράπεζα – IBAN GR6101101500000015047103559

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη για αποστολή από εμάς την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Μόλις γίνει η παραλαβή της από την κούριερ θα λάβετε σχετικό email με τον κωδικό αποστολής για να μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της ανά πάσα στιγμή! Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την περιοχή σας. Ο χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός και ενδέχεται να διαφοροποιηθεί σε ορισμένες συνθήκες. Για παράδειγμα σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να τροποποιήσω τα στοιχεία της  παραγγελίας μου;

Σε περίπτωση που θελήσετε να τροποποιήσετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας αφότου έχει ολοκληρωθεί, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν μέσω τηλεφώνου στο 210 2850792 και να ζητήσετε το τμήμα του ηλεκτρονικού καταστήματος είτε μέσω email στο [email protected]. Η τροποποίηση στοιχείων online μέσω του λογαριασμού σας στην σελίδα μας δεν είναι εφικτή.

Πως ακυρώνω την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν μέσω τηλεφώνου στο 210 2850792 και να ζητήσετε το τμήμα του ηλεκτρονικού καταστήματος είτε μέσω email στο [email protected]. Η ακύρωση παραγγελίας online μέσω του λογαριασμού σας στην σελίδα μας δεν είναι εφικτή.

Πως ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει ολοκληρωθεί;

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της παραγγελίας θα λάβετε σχετικό email με τον αριθμό της παραγγελίας σας και την κατάσταση της. Σε περίπτωση που δεν λάβετε αυτό το email παρακαλούμε ελέγξτε τον φάκελο με τα spam ή junk mail. Διαφορετικά, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 2850792 και ζητήστε το τμήμα του ηλεκτρονικού καταστήματος είτε μέσω email στο [email protected].

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας μου;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε μέρος ή ολόκληρη την παραγγελία σας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 2850792 και ζητήστε το τμήμα του ηλεκτρονικού καταστήματος είτε μέσω email στο [email protected]. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία πατήστε εδώ.

 Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό, τι να κάνω;

Πριν την διαδικασία συσκευασίας της παραγγελίας σας όλα τα προϊόντα ελέγχονται διεξοδικά με σκοπό να μην φτάνουν σε εσάς ελαττωματικά προϊόντα. Σε περίπτωση όμως που αυτό σας συμβεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 2850792 και ζητήστε το τμήμα του ηλεκτρονικού καταστήματος ή στείλτε μας email στο [email protected], επισυνάπτοντας φωτογραφίες με το ελάττωμα του προϊόντος.

Καλάθι αγορών
Scroll to Top